Thursday, January 22, 2009

Hantu ke?

Ramai yang bertanyakan saya masa kami menang tiada pula bising undi hantu.....heheh.betul ke?..adakah orang yang selalu tanya tue faham siapa hantu yang dimaksudkan?...adakah mereka pernah melakukan 'cula' untuk sesuatu pilihanraya besar atau kecil?berapa banyak jenis hantu yang berkeliaran?...hahahah.Saya pernah melakukan 'cula' dan terlibat secara tidak langsung..memang terdapat hantu jika di Perak atau Beruas sahaja terdapat 35 orang manusia yang berumur 100 - 150 tahun...yang best ada yang lahir tahun 1874..dan masih hidup ...ye ke????jengjenggg....ada yang satu rumah terdapat 10-20 orang nama...ataupun tinggal dalam satu rumah...ada ka?setahu saya tiada melainkan rumah panjang...heheheheh.....even saya sendiri ada 2 rumah atau alamat yang saya pun tak tau mengenainya...!!hantu ker tue?..tapi hantu tue hantu kerajaan ke pembangkang?..wallahualam...yang penting hantu tu memang ada.
Tak Percaya?!Jom 'cula'.
p/s : buka minda,..celik mata.

No comments: